Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟ چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟

خدمات ثبتی محمد

چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟

چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟

آيا تاكنون شده نسبت به راه اندازي شركت نگراني هايي داشته باشيد ؟ مثلا اينكه ممكن است همه مسئوليت گردن شما باشد و يا اينكه مجبور باشيد در صورت ضرر و زيان همه مسئوليت مالي آن را عهده دار شويد؟ يا اينكه براي ثبت شركت شما سرمايه اي بيشتر مي گذاريد و شركا شما سهم كمي را قبول مي كنند و ممكن است بعدا براي دريافت سود ضرر كنيد؟ و يا هر نوع ديگر از اين نگراني ها؟

شركت با مسئوليت محدود يكي از بهترين نوع قالب شركت ها است كه براي خاتمه دادن به اين نگراني ها گويي طراحي شده است. در اين نوع شركت ها هر فرد به اندازه سرمايه اي كه مي گذارد قانونا از سود شركت مي تواند بهره داشته باشد.

ثبت شركت با مسئوليت محدود به اين صورت است كه حتي دو نفري نيز مي توانيد براي ثبت  شركت از اين نوع اقدام كنيد. به سرمايه اوليه اصلا نيازي ندارد و تنها بايد اعلام كنيد كه حداقل سرمايه مورد نظر شما براي راه اندازي و يا ثبت شركت به چه ميزان است كه البته نبايد از 100 هزار تومان كمتر باشد. بعدا مدير عامل متعهد مي شود كه در زمان مشخصي اين سرمايه را نقد و به حساب شركت واريز كند.

بر خلاف شركت سهامي در شركت با مسئوليت محدود شراكت و سهم الشركه معني پيدا مي كند. منظور اين است كه هر كسي هر ميزان سرمايه وارد شركت كند به اندازه همان در شركت مسئوليت دارد و به همين ترتيب از سود و زيان شركت بهره مي برد. شركا مختار خواهند بود كه در زمان تقسيم سود شركت اين سود را به ميزان سرمايه خود در شركت اضافه كنند و يا در زمان افزايش سرمايه شركت براي مقاصد مختلف ميزان سرمايه خود را در شركت افزايش دهند.

در شركت با مسئوليت محدود الزامي به داشتن بازرس نيست ولي بهتر است كه بازرس در نظر گرفته شود. براي ثبت شركت با مسئوليت محدود بعد از توافقنامه اي كه شركا امضا مي كنند بايد شركت نامه، اساسنامه در صورت نياز و اظهارنامه تهيه شود و تسليم اداره ثبت شركت ها به همراه ساير مدارك ديگر شود.

شركت با مسئوليت محدود ساختار تجاري دارد و با اهداف تجاري ثبت مي شود و  از متداول ترين انواع شركت در دنيا محسوب مي شود. جالب است بدانيد كه ساختار اين نوع شركت ها نه تنها سرمايه اي است بلكه تا حدودي نيز ساختار اشخاص را رعايت مي كند به اين منظور كه نه تنها سرمايه در اعتبار آنها نقش دارد بلكه نام و اعتبار شركا نيز در اين شركت ها بي تاثير نيست. با اين وجود بايد در نظر داشت كه در عنوان شركت نبايد اسم هر يك از شركا ديده شود زيرا مسئوليت تضامني بر گردن آنها خواهد داشت.

هيچ حداكثري براي تعداد شركا و يا ميزان سرمايه در اين شركت ها ديده نمي شود و معمولا اعتبار بسيار زيادي در نهاد ها و ساختار قانوني كشور دارند. اگر قصد راه اندازي يك شركت كوچك و توسعه آن را در آينده داريد روي ساختار شركت با مسئوليت محدود به خوبي مي توانيد حساب كنيد. به ياد داشته باشيد كه مشاوره رايگان و تخصصي كارشناسان هلدينگ ويونا بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/2 ساعت: ۱۲ توسط:sabtsherkat20 :